Ogranicz gotówkę w swojej działalności! Karty debetowe możesz przekazać też swoim pracownikom, przez co zyskasz stałą kontrolę nad ich wydatkami, np. na paliwo w trakcie dostawy produktów do odbiorcy czy w przypadku dokonania nagłych zakupów na potrzeby gospodarstwa.
• akceptowana na całym świecie międzynarodowa karta płatnicza przeznaczona dla Posiadaczy rachunków bieżących • nowoczesny, uniwersalny i bezpieczny środek płatniczy zapewniający szybki dostęp do pieniędzy 24 godziny na dobę zarówno w kraju jak i za granicą • Możliwość indywidualnego ustalania limitów dla transakcji gotówkowych bezgotówkowych oraz w internecie • karta wydawana jest na 3 lata, wznawiana automatycznie • maksymalne bezpieczeństwo płatności w Internecie, dzięki usłudze 3D-secure • dokonanie bez prowizji wypłaty gotówki z sieci ponad 4700 bankomatów bez prowizji (Zrzeszenia Banku BPS S.A., SGB-Banku S.A., oraz Planet Cash) • płacenie za towary i usługi w placówkach handlowo-usługowych i w internecie • sprawdzenie wysokości wolnych środków w bankomatach świadczących taką usługę • dokonanie awaryjnej wypłaty gotówki w przypadku zgubienia lub zniszczenia karty podczas pobytu za granicą
Wykaz bankomatów w przypadku których pobieranie gotówki nie jest obciążone prowizją Bankomaty porozumienia
Zastrzeżenia kart dla klientów
Jeśli zgubisz kartę lub podejrzewasz jej kradzież, zastrzeż ją jak najszybciej. Możesz to zrobić na kilka sposobów:
Od momentu zastrzeżenia karty Bank ponosi odpowiedzialność za nieuprawnione transakcje dokonane przy jej użyciu. Oznacza to, że jeśli ktoś dokona Twoją kartą zakupów lub wypłaci z niej pieniądze, utracone środki wrócą na Twoje konto. Jeśli razem z kartą utraciłeś dokumenty tożsamości, należy je jak najszybciej zastrzec. Nie ryzykuj, że ktoś nieuprawniony skorzysta z Twojej tożsamości i np. weźmie pożyczkę, którą Ty później będziesz musiał spłacić. Dokumenty również możesz zastrzec w naszym Banku. Dowiedz się więcej.
Reklamacje
W BS Staszów zawsze staramy się, żeby nasze produkty i usługi spełniały Twoje oczekiwania. Jeśli jednak masz zastrzeżenia, możesz złożyć reklamację. Każda opinia jest dla nas cenna.