Ułatwienia dostępu
Zarządzaj swoimi pieniędzmi za pośrednictwem bankowości internetowej eBO RWD.
Bankowość Internetowa EBO to bezpieczny, funkcjonalny i bardzo intuicyjny system pozwalający na obsługę rachunku oraz usług dodatkowych Banku przez Internet 24 godziny na dobę. EBO jest systemem dedykowanym do obsługi zarówno klientów detalicznych jak i klientów instytucjonalnych oraz rolników indywidualnych. Zakres funkcjonalny dostarczany przez system bankowości internetowej oferuje nowoczesną formę prezentacyjną a dla klientów detalicznych oferujemy również bankowość mobilną.
Zalety
Funkcjonalności systemu
Zaraz po zalogowaniu dostęp do najważniejszych informacji o posiadanych rachunkach, kartach, kredytach i lokatach
Umożliwia interaktywną obsługę zmiany hasła, odblokowania identyfikatora oraz blokady dostępu.
Usługa dedykowana jest dla użytkowników systemu eBO.
System automatycznej obsługi telefonicznej IVR (ang. Interactive Voice Response) dostępny jest pod numerem telefonu +48 15 649 89 99.
Po połączeniu ze wskazanym powyżej numerem telefonu i wysłuchaniu komunikatu powitalnego, należy z klawiatury telefonu wprowadzić:
- identyfikator użytkownika eBO zakończony znakiem „ # ”;
- ustawiony w systemie eBO telekod zakończony znakiem „ # ”;
Następnie z klawiatury telefonu należy wybrać numer dostępnej usługi:
1 – ustaw hasło lub odblokuj identyfikator (eBO);
2 – zablokuj dostęp do kanału www (eBO);
0 – wyjście z systemu (eBO);
Podczas korzystania z IVR należy stosować się do komunikatów telefonicznych systemu.
Instrukcja uruchomienia usługi:
Przypominamy podstawowe zasady bezpiecznego korzystania z bankowości internetowej
Jeżeli zauważysz, Drogi Kliencie, jakiekolwiek nieprawidłowości - niezwłocznie skontaktuj się z Bankiem
Poziom bezpieczeństwa komunikacji pomiędzy witryną internetową, a jej Klientem zależy od poziomu bezpieczeństwa każdego z elementów uczestniczących w tej komunikacji. Zabezpieczenia po stronie Banku spełniają wysokie standardy i są cyklicznie testowane i audytowane. Dlatego działania cyberprzestępców ukierunkowane są na zabezpieczenia po stronie Klienta.
W celu zachowania bezpieczeństwa środków zdeponowanych na rachunku bankowym staraj się odpowiednio zabezpieczyć komputer oraz stosuj podstawowe zasady bezpieczeństwa. Śledź na bieżąco informacje zamieszczone na stronie Banku dotyczące nowych zagrożeń w bankowości internetowej.
Aktualne ostrzeżenia, komunikaty i poradniki dla Klientów banków publikuje również Związek Banków Polskich na stronach internetowych: http://zbp.pl
28-200 Staszów, ul. Kościelna 25
tel.: 15 864 70 60
Godziny pracy:
Poniedziałek | 730 – 1700 |
Wtorek | 730 – 1700 |
Środa | 730 – 1700 |
Czwartek | 730 – 1700 |
Piątek | 730 – 1700 |
Sobota | Nieczynne |
28-210 Bogoria, ul. Rynek 4
tel.: 15 867 40 18 lub 15 851 44 30
Godziny pracy:
Poniedziałek | 830 – 1600 |
Wtorek | 830 – 1600 |
Środa | 830 – 1600 |
Czwartek | 830 – 1600 |
Piątek | 830 – 1600 |
Sobota | Nieczynne |
27-570 Iwaniska, ul. Opatowska 21
tel.: 15 860 12 02 lub 15 860 12 21
Godziny pracy:
Poniedziałek | 830 – 1600 |
Wtorek | 830 – 1600 |
Środa | 830 – 1600 |
Czwartek | 830 – 1600 |
Piątek | 800 – 1530 |
Sobota | Nieczynne |
28-236 Rytwiany, ul. Staszowska 8
tel.: 15 864 70 70 lub 15 832 14 14
Godziny pracy:
Poniedziałek | 830 – 1600 |
Wtorek | 830 – 1600 |
Środa | 830 – 1600 |
Czwartek | 830 – 1600 |
Piątek | 830 – 1600 |
Sobota | Nieczynne |