-
Karta przedpłacona Mastercard
Dokładna kontrola nad wydatkami!
Dzięki karcie przedpłaconej Mastercard (prepaid) nie musisz nosić przy sobie gotówki, a dostęp do pieniędzy masz cały czas. Zachowujesz pełną kontrolę nad wydatkami: wydajesz tyle, ile wpłacasz na rachunek karty.
Kartę przedpłaconą Mastercard otrzymasz od razu po podpisaniu umowy z Bankiem, nie musisz na nią czekać. By zacząć korzystać z karty, wystarczy jedynie zasilić rachunek karty dowolną kwotą.
Kartę otrzymasz jeżeli posiadasz u nas rachunek POL-Konto, POL-Konto Student, POL-Konto Senior lub rachunek COOL.
To doskonały pomysł na prezent – kartę przedpłaconą możesz przekazać dowolnej osobie, która ukończyła 7. rok życia. W tej formie możesz też przekazywać kieszonkowe swoim dzieciom lub wnukom.
Aby dokonać płatności zbliżeniowej na kwotę poniżej 100 zł, wystarczy zbliżyć kartę do czytnika.
✓ Wygoda zasilenia karty dowolną kwotą w dowolnym momencie
✓ Możliwość zakupów w sklepach stacjonarnych i internetowych
✓ Bezpieczeństwo środków na rachunku karty – każda transakcja dokonywana przy pomocy karty jest potwierdzana numerem PIN lub podpisem
✓ Łatwy dostęp do gotówki, dzięki sieci bezpłatnych bankomatów
✓ Możliwość dodania karty do Google Pay, Apple Pay, Garmin Pay lub Fitbit Pay
Przydatne informacje
Aktywuj kartę w 3 prostych krokach:
- Zaloguj się do portalu na stronie kartosfera.pl
- Pierwsze logowanie? Wybierz opcję Zarejestruj się i postępuj zgodnie z instrukcją
- W zakładce Moje karty odszukaj kartę, którą chcesz aktywować, a następnie kliknij ikonę:
- Potwierdź aktywację zgodnie z prezentowanymi na ekranie instrukcjami
- Możesz określić własny PIN w portalu kartosfera.pl lub otrzymasz go osobną przesyłką
Gotowe! Karty możesz już używać do płatności!
Kartę możesz aktywować także w oddziale naszego Banku.
Karty wznowione oraz duplikaty możesz również aktywować w bankomacie – wystarczy wykonać dowolną transakcję z użyciem numeru PIN.
W przypadku problemów z aktywowaniem karty skontaktuj się z Oddziałem naszego Banku.
- Usługa wpłat we wpłatomatach jest dostępna - dotyczy wyłącznie wpłat do wpłatomatów BS Staszów.
Jeśli zgubisz kartę lub podejrzewasz jej kradzież, zastrzeż ją jak najszybciej. Możesz to zrobić na kilka sposobów:
- telefonicznie:
- 801 321 456 (opłata za połączenie wg taryfy operatora)
- (+48) 86 215 50 50 (z telefonów komórkowych lub z zagranicy, opłata wg taryfy operatora)
- (+48) 828 828 828 (ogólnopolski system zastrzegania kart, z telefonów komórkowych i stacjonarnych, z kraju i z zagranicy, koszt połączenia wg taryfy operatora)
- faks (+48) 86 215 50 51
- telefonicznie, za pośrednictwem ogólnopolskiego systemu zastrzegania kart
- (+48) 828 828 828 (ogólnopolski system zastrzegania kart, z telefonów komórkowych i stacjonarnych, z kraju i z zagranicy, koszt połączenia wg taryfy operatora)
- osobiście w jednym z naszych oddziałów
- za pośrednictwem portalu kartowego kartosfera.pl
Od momentu zastrzeżenia karty Bank ponosi odpowiedzialność za nieuprawnione transakcje dokonane przy jej użyciu. Oznacza to, że jeśli ktoś dokona Twoją kartą zakupów lub wypłaci z niej pieniądze, utracone środki wrócą na Twoje konto.
Jeśli razem z kartą utraciłeś dokumenty tożsamości, należy je jak najszybciej zastrzec. Nie ryzykuj, że ktoś nieuprawniony skorzysta z Twojej tożsamości i np. weźmie pożyczkę, którą Ty później będziesz musiał spłacić. Dokumenty również możesz zastrzec w naszym Banku. Dowiedz się więcej.
- maksymalny limit pojedynczej transakcji zbliżeniowej bez użycia kodu PIN – 30 zł
- maksymalny dzienny limit dla transakcji gotówkowych – 3 000 zł
- maksymalny dzienny limit dla transakcji bezgotówkowych – 10 000 zł
Przewodnik Użytkownika po portalu kartowym Kartosfera
Zastrzeżenia kart dla klientów
- 801 321 456 (opłata za połączenie wg taryfy operatora)
- (+48) 86 215 50 50 (z telefonów komórkowych lub z zagranicy, opłata wg taryfy operatora)
- (+48) 828 828 828 (ogólnopolski system zastrzegania kart, z telefonów komórkowych i stacjonarnych, z kraju i z zagranicy, koszt połączenia wg taryfy operatora)
- faks (+48) 86 215 50 51
Reklamacje
W BS Staszów zawsze staramy się, żeby nasze produkty i usługi spełniały Twoje oczekiwania. Jeśli jednak masz zastrzeżenia, możesz złożyć reklamację. Każda opinia jest dla nas cenna. Jak złożyć reklamację przeczytaj TUTAJ