-
Bankowość internetowa
eBO RWD
Zarządzaj swoimi pieniędzmi za pośrednictwem bankowości internetowej eBO RWD.
eBO to bezpieczny, funkcjonalny i bardzo intuicyjny system pozwalający na obsługę Twoich kont przez Internet 24/7.
Korzyści
przelewy krajowe i zagraniczne
zlecenia stałe
wnioski 500+ i 300+
Moje ID – Profil Zaufany
doładowania GSM (telefonów)
możliwość lokowania środków
Obsługa przez telefon - IVR
Umożliwia interaktywną obsługę zmiany hasła, odblokowania identyfikatora oraz blokady dostępu.
Usługa dedykowana jest dla użytkowników systemu eBO.
System automatycznej obsługi telefonicznej IVR (ang. Interactive Voice Response) dostępny jest pod numerem telefonu +48 15 649 89 99.
Po połączeniu ze wskazanym powyżej numerem telefonu i wysłuchaniu komunikatu powitalnego, należy z klawiatury telefonu wprowadzić:
- identyfikator użytkownika eBO zakończony znakiem „ # ”;
- ustawiony w systemie eBO telekod zakończony znakiem „ # ”;
Następnie z klawiatury telefonu należy wybrać numer dostępnej usługi:
1 – ustaw hasło lub odblokuj identyfikator (eBO);
2 – zablokuj dostęp do kanału www (eBO);
0 – wyjście z systemu (eBO);
Podczas korzystania z IVR należy stosować się do komunikatów telefonicznych systemu.
Instrukcja uruchomienia usługi:
Podstawowe zasady bezpiecznego korzystania z bankowości internetowej
- Nie wolno ujawniać hasła potrzebnego do logowania, hasło nie wygasa i Bank nigdy nie prosi o jego podanie;
- Podczas logowania nigdy nie jest wymagane podanie hasła jednorazowego. Podczas logowania wpisuje się wyłącznie identyfikator użytkownika i ustalone przez siebie hasło;
- Podczas sprawdzania stanu konta i przeglądania historii Bank nigdy nie prosi o podanie haseł jednorazowych, danych kart płatniczych, numerów PIN. Jednorazowe hasła używane są tylko do podpisu zleceń, zmiany danych osobowych;
- W Internecie krążą maile, w których znajdują się odsyłacze do fałszywych stron bankowości internetowej i prośby o zalogowanie się na takich stronach w celu np. potwierdzenia danych osobowych. Nigdy nie odpowiadaj na taką korespondencję ani nie loguj się do systemu bankowości internetowej za pomocą odsyłacza przesłanego w mailu;
- Nie wolno odchodzić od komputera podczas zalogowania do systemu, a po zakończeniu pracy należy wylogować się i zamknąć przeglądarkę;
- Proszę pamiętać o tym, że używając legalnego oprogramowania, oprogramowania antywirusowego i antyspyware można w znaczącym stopniu poprawić bezpieczeństwo korzystania z bankowości internetowej.
Jeżeli zauważysz, Drogi Kliencie, jakiekolwiek nieprawidłowości – niezwłocznie skontaktuj się z Bankiem
Poziom bezpieczeństwa komunikacji pomiędzy witryną internetową, a jej Klientem zależy od poziomu bezpieczeństwa każdego z elementów uczestniczących w tej komunikacji. Zabezpieczenia po stronie Banku spełniają wysokie standardy i są cyklicznie testowane i audytowane. Dlatego działania cyberprzestępców ukierunkowane są na zabezpieczenia po stronie Klienta.
W celu zachowania bezpieczeństwa środków zdeponowanych na rachunku bankowym staraj się odpowiednio zabezpieczyć komputer oraz stosuj podstawowe zasady bezpieczeństwa. Śledź na bieżąco informacje zamieszczone na stronie Banku dotyczące nowych zagrożeń w bankowości internetowej.Aktualne ostrzeżenia, komunikaty i poradniki dla Klientów banków publikuje również Związek Banków Polskich na stronie internetowej https://zbp.pl