Skip to main content

Szybkie, bezpieczne i wygodne transakcje

Dzięki partnerskiej współpracy pomiędzy Amazfit i Mastercard oraz wdrożeniu technologii NFC, Zepp Pay umożliwia powiązanie jednocześnie do ośmiu kart bankowych z Amazfit Balance, w celu dokonania płatności zbliżeniowej bezpośrednio z nadgarstka. Opcja płatności zbliżeniowych wymaga zabezpieczenie smartwatcha hasłem.

Twój smartwatch, Twoje centrum stylu życia

Twój smartwatch Amazfit jest już ważną częścią Twojego codziennego życia, dbając o Twoje zdrowie i aktywność.

Teraz, po dodaniu Zepp Pay, możesz przejąć kontrolę nad swoimi finansami, harmonogramem i dobrym samopoczuciem, a wszystko to za pomocą jednego urządzenia.

Zbalansowanie wszystkich ważnych aspektów życia jest możliwe dzięki najlepszemu smartwatchowi lifestyle'owemu - dzięki nowemu Amazfit Balance.

Jak korzystać z Zepp Pay?

W Zepp Health priorytetowo traktujemy Twoją prywatność i bezpieczeństwo.

Zanim więc będziesz mógł aktywować Zepp Pay, musisz najpierw włączyć funkcję Blokada Opaski na urządzeniu Amazfit Balance, która aktywuje się po zdjęciu smartwatcha z nadgarstka, dzięki temu zabezpieczysz dostęp do urządzenia i swoje transakcje, ustawiając hasło.

Aby to zrobić, otwórz aplikację Zepp i przejdź do: Profil ➡️ Moje urządzenia ➡️ Amazfit Balance ➡️ Ustawienia zegarka ➡️ Blokada i Hasło po zdjęciu

Przydatne informacje

Jak zacząć korzystać z Zepp Pay?
  • Pobierz aplikację Zepp na telefon z systemem Android lub iOS
  • W aplikacji Zepp wybierz funkcję Profil ➡️ Moje urządzenia ➡️ Ustawienia zegarka ➡️ Blokada i Hasło po zdjęciu aby ustanowić kod PIN
  • W aplikacji Zepp wybierz funkcję Profil ➡️ Moje urządzenia ➡️ Ustawienia aplikacji ➡️ Zepp Pay
  • Wprowadź dane karty, zaakceptuj warunki korzystania z usługi
  • Potwierdź dodanie karty kodem SMS
Jak płacić zegarkiem z ZEPP Pay?

Na swoim zegarku wybierz aplikacje płatniczą i kartę, w ciągu 60 sekund przyłóż do terminala płatniczego. Gotowe!

Które karty mogę dodać do ZEPP Pay?

Do ZEPP Pay Możesz dodać dowolną kartę Mastercard wydaną przez Bank Spółdzielczy w Staszowie lub inny Bank z Grupy BPS

Gdzie można płacić ZEPP Pay?

Wszędzie tam, gdzie dostępne są płatności zbliżeniowe.
Szukaj miejsc oznaczonych logo: 1

Czy żeby zapłacić, muszę mieć przy sobie telefon?

Nie, wystarczy zegarek z dodaną wcześniej kartą.

Czy muszę mieć dostęp do Internetu, żeby zapłacić ZEPP Pay?

Nie, dostęp do Internetu niezbędny jest tylko w czasie dodawania karty do cyfrowego portfela.

Czy mogę do usługi dodać więcej niż jedną kartę?

Tak, w aplikacji można zarejestrować kilka kart.

Oddział w Staszowie

28-200 Staszów, ul. Kościelna 25
tel.: 15 864 70 60

Godziny pracy:

Poniedziałek   730 – 1700
Wtorek 730 – 1700
Środa 730 – 1700
Czwartek 730 – 1700
Piątek 730 – 1700
Sobota Nieczynne

Oddział w Bogorii

28-210 Bogoria, ul. Rynek 4
tel.: 15 867 40 18 lub 15 851 44 30

Godziny pracy:

Poniedziałek   830 – 1600
Wtorek 830 – 1600
Środa 830 – 1600
Czwartek 830 – 1600
Piątek 830 – 1600
Sobota Nieczynne
Oddział w Iwaniskach

27-570 Iwaniska, ul. Opatowska 21
tel.: 15 860 12 02 lub 15 860 12 21

Godziny pracy:

Poniedziałek  830 – 1600
Wtorek 830 – 1600
Środa 830 – 1600
Czwartek 830 – 1600
Piątek 800 – 1530
Sobota Nieczynne
Oddział w Rytwianach

28-236 Rytwiany, ul. Staszowska 8
tel.: 15 864 70 70  lub 15 832 14 14

Godziny pracy:

Poniedziałek   830 – 1600
Wtorek 830 – 1600
Środa 830 – 1600
Czwartek 830 – 1600
Piątek 830 – 1600
Sobota Nieczynne
Znajdziesz nas też tutaj