Mając na uwadze rosnące wymagania Klientów i bezpieczeństwo zlecanych operacji, dostępna jest funkcjonalność w BS Staszów EBO Mobile PRO – Mobilna autoryzacja, pozwalająca na autoryzację czynności z bankowości elektronicznej za pomocą telefonu.
Co należy zrobić, aby zmienić metodę autoryzacji?
Jeżeli użytkownik nie ma jeszcze zainstalowanej aplikacji mobilnej, należy pobrać aplikację BS Staszów EBO Mobile PRO (dostępną w sklepach Google Play, AppStore i AppGallery), połączyć ją z kontem klienta w EBO RWD bankowości internetowej, a następnie aktywować Mobilną autoryzację.
Jeśli użytkownik ma zainstalowaną aplikację BS Staszów EBO Mobile PRO wystarczy tylko aktywować funkcję Mobilnej autoryzacji.
Po zleceniu operacji w bankowości internetowej EBO RWD otrzymamy powiadomienie PUSH w aplikacji mobilnej na telefonie. Logując się do aplikacji BS Staszów EBO Mobile PRO sprawdzimy dane operacji i jeśli się zgadzają zlecamy operację do realizacji.
KONFIGURACJA MOBILNEJ AUTORYZACJI:
Aby zmienić metodę autoryzacji z SMS na Mobilną Autoryzacje - należy zalogować się w bankowości internetowej eBO RWD, a następnie przejść kroki opisane poniżej:
1. Ustawienia
2. Środki dostępu: Metody autoryzacji
3. Przypisz metody autoryzacji
4. Wybierać rachunek np. nr ROR Standard i wcisnąć „Zmień metodę”
6. Wybrać z listy opcję „Bankowość mobilna”
7. Podpisz i przekaż
8. Wprowadzić kod PIN do aplikacji mobilnej
Aby potwierdzić przelew i inne operacje przy pomocy mobilnej autoryzacji należy:
1. Wypełnić dane do zlecenia operacji w bankowości internetowej eBO RWD, a następnie kliknąć przycisk „podpisz i przekaż”.
2. Na smartfonie od razu pojawia się wiadomość PUSH, z informacją o nowym zleceniu do autoryzacji, która po kliknięciu automatycznie przenosi operację do zatwierdzenia. Bankowość internetowa eBO RWD czeka na zatwierdzenie operacji przez 10 minut. Okno autoryzacji na telefonie zawiera pełną informacją
o danej operacji, którą należy sprawdzić. Po weryfikacji danych zlecenia przyciskami akcji „odrzuć” odmawiasz wykonania operacji lub „zatwierdź” realizujesz zlecenie.
3. Po kliknięciu „zatwierdź” podajesz kod PIN do aplikacji mobilnej.
4. Aplikacja informuje Cię o statusie autoryzacji. Przyciskiem „zakończ” finalizujesz operację.
5. Autoryzacja została zaakceptowana w systemie bankowości internetowej eBO RWD.