Usługa BLIK Przelewy na telefon umożliwia wysyłanie szybkich przelewów do kwoty 500 PLN na numer telefonu użytkownika, który zarejestrował swoje konto w usłudze BLIK.
Aby móc odbierać przelewy na telefon należy aktywować taką usługę w opcjach Aplikacji Mobilnej eBO Mobile PRO.
Można to zrobić w kilku miejscach w aplikacji mobilnej.
- Usługę BLIK Przelewy na telefon możemy włączyć klikając w kafelek BLIK lub przycisk Więcej gdzie wybieramy BLIK.
- Aby włączyć usługę przesuwamy suwak i akceptujemy wymagane dostępne regulaminy.
- Możemy z tego poziomu włączyć SZYBKĄ PŁATNOŚĆ, sprawdzić jakie limity mamy na BLIK oraz włączyć odbieranie przelewów na telefon
- Po aktywacji BLIK i SZYBKIEJ PŁATNOŚCI z poziomu menu logowania i głównego menu jest już dostępny kafelek BLIK. Z poziomu kafelka BLIK możemy pobrać kod BLIK lub wykonać Przelew na telefon (użytkownik musi być zalogowany).
- BLIK Przelew na telefon - Aby wykonać przelew na telefon klikamy w przycisk Przelew na telefon z poziomu kodu BLIK lub z poziomu ustawień – PRZELEW NA TELEFON.
- Numer do przelewu możemy wybrać z książki adresowej lub wybrać INNY KONTAKT i ręcznie wpisać dane do przelewu na telefon. Przy wyborze numeru z ksiązki adresowej informacje uzupełniane są automatycznie – należy wpisać tylko kwotę przelewu, przy wyborze INNY KONTAKT informacje do przelewu wpisujemy. Po uzupełnieniu danych klikamy przycisk DALEJ.
- Po użyciu przycisku DALEJ a następnie PODPISZ I ZREALIZUJ, potwierdzamy transakcję PIN-em. Po poprawnym wpisaniu PIN-u program poinformuje nas o wykonaniu zlecenia. Klikamy w przycisk ZAKOŃCZ.