Bank Spółdzielczy w Staszowie: ul. Kościelna 25;  28-200 Staszów; tel.(15)864-70-60, e-mail: bank@bsstaszow.pl                   Zapraszamy do korzystania z naszych usług od poniedziałku do piątku.                          

Ogłoszenia

Bankomaty

– CENTRALA
Staszów, ul. Kościelna 25
– Osiedle Wschód

Staszów, ul. Konstytucji 3 Maja 4A
– Stacja Paliw BP
Staszów, ul. Kolejowa 44
– Galeria VISTULA w Staszowie
Staszów, ul. Krakowska 49
– ODDZIAŁ Rytwiany
Rytwiany, ul. Staszowska 8
– ODDZIAŁ Bogoria
Bogoria , ul. Rynek 4
– ODDZIAŁ Iwaniska
Iwaniska , ul. Opatowska 21

Kursy Walut

SWIFT IBAN

Przy przelewach międzynarodowych konieczne jest podanie kodu SWIFT banku w którym mamy rachunek. Dzięki SWIFT można w prosty sposób zidentyfikować instytucje finansowe.

SWIFT CODE:POLU PL PR
IBAN: PL (NRB KLIENTA)

sepa


wtorek, 20 kwietnia 2021 09:39

 
PDF Drukuj Email

Umarzanie subwencji udzielonych w ramach Tarczy Finansowej PFR 1.0

Uprzejmie informujemy, że proces umarzania subwencji udzielonych w ramach Tarczy Finansowej PFR 1.0 rozpocznie się po 29 kwietnia 2021 r., natomiast samo udostępnianie pierwszych wniosków o umorzenie do wglądu Beneficjenta subwencji będzie możliwe od 19 kwietnia 2021 r. W związku z tym Polski Fundusz Rozwoju w dniu 13 kwietnia 2021 r. dokonał zmiany obecnie obowiązującej treści Regulaminu ubiegania się o udział w programie rządowym „Tarcz Finansowa Polskiego Funduszu Rozwoju dla Małych i Średnich Firm” Niniejsza zmiana Regulaminu wchodzi w życie po upływie 14 dni od dnia zamieszczenia informacji o zmianie Regulaminu na stronie www.pfrsa.pl, tj. w dniu 28 kwietnia 2021 r.

Dodatkowe informacje:

1. Jak rozliczyć subwencję finansową otrzymaną z Tarczy Finansowej PFR dla Małych i Średnich Firm (Tarcza Finansowa PFR 1.0)

2. Regulamin ubiegania się o udział w programie rządowym „Tarcza Finansowa Polskiego Funduszu Rozwoju dla Małych i Średnich Firm”


 

 


 
czwartek, 29 kwietnia 2021 00:00

ZWOŁANIE

Zarząd Banku Spółdzielczego w Staszowie działając w oparciu o § 37 ust. 6 i 7 Statutu Banku zwołuje Zebrania Grup Członkowskich w I i II terminie według poniższego harmonogramu: (harmonogram do pobrania TUTAJ)

Porządek obrad:

  1. Otwarcie Zebrania.
  2. Wybór Przewodniczącego i Sekretarza Zebrania.
  3. Przyjęcie porządku obrad.
  4. Przedłożenie sprawozdania Zarządu i Rady Nadzorczej z działalności Banku za 2020 r.
  5. Omówienie spraw, które mają być przedmiotem obrad najbliższego Zebrania Przedstawicieli Banku.
  6. Dyskusja, sprawy rożne, wnioski i postulaty.
  7. Zamknięcie Zebrania.

Zebranie zwołane w II terminie może podejmować ważne uchwały bez względu na ilość obecnych członków.

Zgodnie z obowiązującym od dnia 19.03.2021 r. § 26 ust.11 pkt 1  rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 26 02.2021 r. w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii (Dz. U. z 2021 r. poz. 367 z póź.zm.) do odwołania zakazano organizowania imprez, spotkań i zebrań niezależnie od ich rodzaju, z wyłączeniem spotkań lub zebrań służbowych i zawodowych.

Sprawowanie wobec tego funkcji Członka Rady Nadzorczej, członka Zebrania Grupy Członkowskiej lub Zebrania Przedstawicieli w wykładni gramatycznej przepisu § 26 ust.11 pkt 1 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 26 02.2021 r. ma charakter służbowy.

Szczegółowe zasady i tryb przeprowadzania obrad oraz działanie Zebrania Grup Członkowskich określa Regulamin Zebrania Grupy Członkowskiej, uchwalony przez Radę Nadzorczą Uchwałą Nr 2/2011 z dnia 17.01.2011 r., udostępniony dla członków Banku do zapoznania przed otwarciem Zebrania Grupy Członkowskiej.

 

Zarząd Banku

 


 

Szanowni Klienci,


Informujemy, iż w dniu 31.03.2021 r. dotychczas używana przez Państwa aplikacja mobilna EBO Mobile zostanie wyłączona. Jej miejsce zastąpi zupełnie nowa aplikacja eBO Mobile PRO, która pozwoli na jeszcze wygodniejsze i szybsze zarządzanie rachunkiem bankowym z urządzeń mobilnych. Do dnia wyłączenia stara aplikacja pozostaje aktywna dla klienta, jednakże już teraz zalecamy instalację nowej wersji. Nową aplikację mobilną należy pobrać i zainstalować ze sklepu Google Play

https://play.google.com/store/apps/details?id=pl.bsstaszow.ebomobilepro

następnie aktywować ją w bankowości internetowej eBO.


Szczegóły aktywacji znajdą Państwo w udostępnionej przez nas instrukcji obsługi ->TUTAJ<-.

 


 

Nowa Bankowość Mobilna już dostępna


 

Informujemy że uruchomiliśmy dla naszych Klientów zupełnie nową bankowość elektroniczną. Zainstaluj ją już teraz i Ciesz się praktyczną obsługą rachunku bankowego, gdziekolwiek jesteś.


Instrukcja obsługi nowej Bankowości Mobilnej ->TUTAJ<-

 



 

 

Zdrowych, Pogodnych Świąt Wielkanocnych, pełnych wiary, nadziei
i miłości.

Radosnego, wiosennego nastroju oraz wesołego Alleluja

życzą Państwu


Rada, Zarząd oraz pracownicy Banku Spółdzielczego
w Staszowie

 


 

Komunikat


W związku z ogłoszeniem Starosty Staszowskiego z dnia 24 marca 2021r. punkt kasowy w Starostwie Powiatowym w Staszowie ul. Józefa Piłsudzkiego 7 będzie nieczynny od dnia 25 marca 2021 do dnia 9 kwietnia 2021. Za utrudnienia przepraszamy.

 




 
Ostrzeżenie odnośnie podszywania sie pod Infolinię Banku

Szanowni Państwo,

Departament Bezpieczeństwa Banku BPS informuje, iż w ostatnim czasie zanotowano próby wyłudzenia danych poprzez oszustów podszywających się pod numer Infolinii Banku BPS. Możliwe jest to dzięki technice zwanej spoofingowi. Oszuści wykorzystują słabe strony sieci GSM, które pozwalają im podszywać się pod dowolny numer telefonu - w tym Infolinię Banku. Nie jest to związane z jakimkolwiek przełamaniem systemów bezpieczeństwa po stronie Banku.


Zasady bezpieczeństwa dla klienta:



  • przestępcy dzwonią do klienta banku spółdzielczego z numeru Infolinii Banku tj. 801 321 456 lub 86 215 50 00;
  • osoba dzwoniąca posiada ukraiński akcent i przedstawia się jako pracownik Banku;
  • prawdopodobnie oszust będzie znał imię i nazwisko klienta, a może nawet jego adres, który znajdzie w Internecie;
  • rozmowa będzie dotyczyła zablokowania przelewu wykonanego przez klienta lub dokonania transakcji kartą, aby pod pretekstem usprawnienia komunikacji z bankiem lub usunięcia wirusa, przekonać klienta do zainstalowania aplikacji, która przejmie kontrolę nad urządzeniem klienta;
  • osoba dzwoniąca może także próbować wyłudzić dane do logowania do bankowości internetowej lub dane odnośnie karty płatniczej;
  • podanie danych wrażliwych lub zainstalowanie ww. aplikacji może prowadzić do utraty środków z rachunku.


Schemat działania przestępców:


  • Infolinia Banku nie wykonuje połączeń wychodzących z numeru 801 321 456;
  • Infolinia Banku BPS obsługuje klientów banków spółdzielczych tylko w zakresie kart płatniczych.
  • Pracownicy odpowiedzialni za bezpieczeństwo w Banku nigdy nie kontaktują się bezpośrednio z klientami.
  • Nigdy nie podawaj przez telefon pełnego loginu do bankowości internetowej lub pełnego numeru karty.
  • Nigdy nie podawaj przez telefon hasła do bankowości internetowe lub trzy cyfrowego kodu z karty CVV;
  • Nigdy nie instaluj dodatkowego oprogramowania by poprawić dostępność usług bankowych.
  • Poproś rozmówcę o podanie imienia i nazwiska, jeżeli ich sam nie podał. Pracownicy Infolinii Banku przedstawiają się już na początku rozmowy.
  • Pod żadnym pozorem nie przekazuj telefonicznie kodów z SMS-ów autoryzacyjnych.
  • Zachowaj ostrożność, jeżeli rozmówca wywiera na Tobie presję czasu. W pośpiechu dużo łatwiej podjąć nieprzemyślane decyzje.
  • Jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości podczas rozmowy z osobą podającą się za konsultanta, rozłącz się i skontaktuj się bezpośrednio z bankiem lub zadzwonić na Infolinię Banku pod numer wskazany na karcie.


 
<< pierwsza < poprzednia 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 następna > ostatnia >>

Strona 2 z 31

Kartosfera Grupa BPS