ZMIANA LIMITU DLA POJEDYNCZEJ TRANSAKCJI ZBLIŻENIOWEJ
W celu ograniczenia kontaktu fizycznego podczas dokonywania płatności kartowych, organizacje płatnicze - Visa i Mastercard, podjęły decyzję o wprowadzeniu od 20 marca br. zmiany wartości limitu transakcji zbliżeniowej bez uwierzytelnienia (czyli bez wprowadzenia kodu PIN) z 50 do 100 zł.
Od 20 marca br. klienci wykonujący transakcje zbliżeniowe poniżej 100 zł mogą nie być proszeni o wprowadzenie kodu PIN. To, czy klient zostanie poproszony o PIN zależy od tego, czy dany terminal POS został już zaktualizowany. Oznacza to, że jeszcze przez pewien okres, może się zdarzać, że przy transakcji np. na kwotę 60 zł w jednym sklepie klient zostanie poproszony o PIN, podczas gdy w innym nie. Jest to uzależnione od tego, jak szybko Akceptanci (sklepy) dostosują się do wprowadzonej zmiany.
Ponadto podkreślamy, że zwiększenie limitu na transakcję zbliżeniową do kwoty 100 zł nie naraża klienta na większe ryzyko, gdyż nadal obowiązuje limit transakcji zbliżeniowych - tzw. kumulatywny, czyli ochrona klienta na wypadek utraty karty i realizowania transakcji przez osoby nieupoważnione pozostaje bez zmiany.
|
|
Komunikat
Komendy Głównej Policji i FinCERT.pl –Bankowego Centrum Cyberbezpieczeństwa ZBP z dnia15 marca 2020 r.
Komenda Główna Policji oraz FinCERT.pl –BCC ZBP ostrzegają przed oszukańczymi ogłoszeniami związanymi np. potrzebą zapłaty za szczepionkę przeciwko koronawirusowi COVID-19, czy przejęciem przez NBP środków klientów zdeponowanych w bankach jako tzw. rezerwkrajowych NBP.
Ostrzegamy przed fałszywymi informacjami dotyczącymi epidemii koronawirusa (COVID-19) nakłaniającymi klientów banków do dokonywania transakcji finansowych. Niniejsze ostrzeżenie jest adresowane do klientów wszystkich polskich banków.
Jeśli podejrzewasz, że jesteś ofiarą internetowego oszustwa, zgłoś to jak najszybciej do swojego banku, najbliższej jednostce Policji a następnie zespołowi reagowania na incydenty CERT.PL (pod adresem https://incydent.cert.pl/).
Wskazane powyżej instytucje przekażą Ci informacje na temat kolejnych kroków/działań.
Pamiętaj: w tym szczególnym okresie najskuteczniejszą metodą kontaktu z bankiem może okazać się przesłanie wiadomości e-mail. Ze względu na obostrzenia epidiomologiczne, które dotyczą także banków i ich pracowników czas połączenia telefonicznego z konsultantem może się wydłużyć. Staraj się zrozumieć tą sytuację. Twoje zgłoszenie mailowe będzie przeanalizowane i będą podjęte stosowne działania.
|
KOMUNIKAT
Ze względu na Państwa bezpieczeństwo jak również bezpieczeństwo pracowników Banku od dnia 16 marca 2020 r. do odwołania w placówce może znajdować się ograniczona liczba osób. Klienci będą wpuszczani pojedynczo.
Osoby oczekujące na załatwienie spraw prosimy, by zachowywały odpowiednią odległość - co najmniej 1 m od innych osób.
Jednocześnie rekomendujemy wszystkim Klientom realizacji płatności bez użycia gotówki czyli przejście na płatności kartą, telefonem, za pośrednictwem bankowości internetowej lub mobilnej.
Za wszystkie utrudnienia przepraszamy
|
INFORMACJA DLA KLIENTÓW
BANKU SPÓŁDZIELCZEGO W STASZOWIE
W trosce o zdrowie Państwa oraz pracowników Banku w związku z rozprzestrzenianiem się w Polsce wirusa SARS-CoV-2, prosimy o rozważenie możliwości ograniczenia osobistych wizyt w naszych placówkach, a w miarę możliwości załatwianie spraw drogą elektroniczną lub przez telefon.
Jednocześnie rekomendujemy wszystkim Klientom realizacji płatności bez użycia gotówki czyli przejście na płatności kartą, telefonem, za pośrednictwem bankowości internetowej lub mobilnej.
Osoby oczekujące na załatwienie spraw prosimy, by zachowywały odpowiednią odległość - co najmniej 1 m od innych osób oczekujących.
Dodatkowo informujemy o konieczności przestrzegania zasad zalecanych przez służby sanitarne.
WYKAZ TELEFONÓW
Oddział Staszów tel. 15 864 70 60
Oddział Bogoria 15 867 40 18
Oddział Iwaniska 15 860 12 02
Oddział Rytwiany 15 864 74 10
Filia Nr 1 w Staszowie 15 864 25 08
e-mail:
Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.
Dziękujemy za wyrozumiałość
|

|

|
Szanowni Państwo,
W dniu 15.02.2020 r. w godzinach 20:00 - 23:00 zostaną przeprowadzone prace modernizacyjne w infrastrukturze informatycznej eksploatowanej przez bank. W związku z powyższym, nastąpi przerwa w dostępie do usług bankowości internetowej, bankowości mobilnej oraz usług SMS.
Za zaistniałe utrudnienia serdecznie przepraszamy.
|
Bank Spółdzielczy w Staszowie informuje że aplikacje eBO Token Online oraz eBO Token Mobile zostały wyłączone odpowiednio w dniach 21 stycznia (eBO Token Online) oraz 24 stycznia (eBO Token Mobile) bieżącego roku. Powodem wyłączenia jest obowiązek dostosowania systemu bankowości elektronicznej eBO do wymogów dyrektywy unijnej PSD2 (Payment Services Directive 2). Funkcjonalność wyżej wymienionych aplikacji pełni od tej pory aplikacja mobilna eBO Token PRO. W związku z powyższym osoby które nie zmieniły starej aplikacji na nową mogą mieć problemy z wykonywaniem transakcji bądź zalogowaniem się do bankowości internetowej eBO.
Informacja dla osób które w czasie wyłączenia posiadały eBO Token Online lub eBO Token Mobile jako podstawową metodę autoryzacji :
Jeżeli klient nie może się zalogować do bankowości elektronicznej bądź wykonać przelewu, ponieważ dotychczasowo dokonywał autoryzacji z pomocą tokena, należy skontaktować się z oddziałem banku w celu zmiany metody autoryzacji w bankowości internetowej eBO. Pracownik banku zmieni domyślną metodę autoryzacji z tokena na SMS.
Jeśli klient będzie chciał autoryzować się za pomocą nowego eBO Token PRO należy po zmianie metody autoryzacji na SMS wykonać konfigurację aplikacji eBO Token PRO dostępnej z poziomu sklepu Play (Android) oraz iStore (IOS). Poniższa grafika przedstawia ikonę aplikacji.

Instrukcja konfiguracji nowego tokena znajduje się pod poniższym adresem
www.bsstaszow.pl/images/EBO%20Token%20PRO_31.01.2020.pdf
|
piątek, 07 lutego 2020 09:42 |

Miło nam poinformować, że pracownik naszego Banku zajął II miejsce w konkursie zorganizowanym przez Fundację Polska Bezgotówkowa.
Gratulujemy i życzymy dalszych sukcesów!
|
|
|
|
<< pierwsza < poprzednia 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 następna > ostatnia >>
|
Strona 8 z 30 |