Bank Spółdzielczy w Staszowie: ul. Kościelna 25;  28-200 Staszów; tel.(15)864-70-60, e-mail: bank@bsstaszow.pl                   Zapraszamy do korzystania z naszych usług od poniedziałku do piątku.                          

Ogłoszenia

Bankomaty

– CENTRALA
Staszów, ul. Kościelna 25
– Osiedle Wschód

Staszów, ul. Konstytucji 3 Maja 4A
– Stacja Paliw BP
Staszów, ul. Kolejowa 44
– Galeria VISTULA w Staszowie
Staszów, ul. Krakowska 49
– ODDZIAŁ Rytwiany
Rytwiany, ul. Staszowska 8
– ODDZIAŁ Bogoria
Bogoria , ul. Rynek 4
– ODDZIAŁ Iwaniska
Iwaniska , ul. Opatowska 21

Kursy Walut

SWIFT IBAN

Przy przelewach międzynarodowych konieczne jest podanie kodu SWIFT banku w którym mamy rachunek. Dzięki SWIFT można w prosty sposób zidentyfikować instytucje finansowe.

SWIFT CODE:POLU PL PR
IBAN: PL (NRB KLIENTA)

sepa


Problemy z dostępnością eBO
piątek, 13 września 2019 15:00

Bank Spółdzielczy w Staszowie uprzejmie informuje, że w weekend mogą wystąpić problemy z dostępnością bankowości elektronicznej eBO oraz wykonywaniem przelewów. Za wszelkie utrudnienia przepraszamy.

 
Przypomnienie o wyłączeniu starej bankowości PDF Drukuj Email
piątek, 13 września 2019 11:32

Bank Spółdzielczy w Staszowie przypomina, że z dniem 14.09.2019 r. zostanie
wyłączona możliwość logowania się do starej wersji bankowości elektronicznej.

W związku z powyższym osoby które do tej pory nie włączyły metody logowania dwuetapowego nie będą miały możliwości zmiany metody logowania co jest równoznaczne z brakiem dostępu do nowej bankowości. Samodzielnej zmiany metody logowania na dwuetapowe należy dokonać niezwłocznie w dniu dzisiejszym poprzez zalogowanie się do starej bankowości oraz przejścia w zakładkę
ustawienia -> logowanie dwuetapowe.

Silne uwierzytelnienie użytkownika korzystającego z usług płatniczych to jedna ze zmian
wymuszonych dyrektywą 2015/2366 w sprawie usług płatniczych
w ramach rynku wewnętrznego (tzw. PSD2)

 
Zmienia się sposób logowania do bankowości
piątek, 13 września 2019 09:10

Od 14 września br. zmieni się sposób autoryzacji transakcji i logowania się do banku. Klient będzie się logował z wykorzystaniem tzw. silnego uwierzytelniania, czyli poza podaniem hasła będzie potrzebna dodatkowa weryfikacja. Tak samo będzie też realizowana większość płatności kartowych, szczególnie tych powyżej 50 euro. Zmiany nie powinny przysporzyć problemów klientom bankowości, mają za to ograniczyć liczbę fraudów i wyłudzeń.

Tzw. silne uwierzytelnianie musi być połączeniem dwóch z trzech kategorii.

- Pierwsza to kategoria wiedzy, czyli coś, o czym wie tylko klient.

- Druga to kategoria posiadania, czyli coś, co ma tylko klient.

- Trzecia to kategoria biometrii, czyli np. odcisk palca lub wzór siatkówki.

Bank musi połączyć przynajmniej dwa z tych czynników, aby uwiarygodnić i zweryfikować tożsamość klienta. Nie wystarczy już, jak w tej chwili, samo podanie loginu i hasła. Od 14 września klienci będą musieli podać hasło i dodatkowo w autoryzowanej aplikacji banku wstukać kod.

Klienci powinni być gotowi, że przy płatnościach kartą albo logowaniu do konta bank będzie wymagać od nich czegoś więcej niż do tej pory. Z drugiej strony powinni też uważać na wiadomości od oszustów podszywających się pod banki. Ci wykorzystują zmieniające się przepisy do własnych celów.

Tak naprawdę dla klientów zmiana nie będzie istotna. Klienci byli informowani na poszczególnych etapach zmian. Nie powinni się spodziewać więc żadnych przejściowych problemów z uzyskaniem dostępu do konta. Chyba że ktoś miał np. kartkę z kodami i nie wymienił jej na aplikację mobilną lub kod SMS. Wtedy 14 września faktycznie może mieć problem z zalogowaniem się do banku i będzie musiał skontaktować się z placówką Banku.

Uwierzytelnianie dwuskładnikowe, czyli tzw. silne uwierzytelnianie, ma przede wszystkim ograniczyć liczbę wyłudzeń i fraudów - oszukańczych transakcji zlecanych przez osoby, które w jakiś sposób weszły w posiadanie telefonu komórkowego czy karty płatniczej klienta banku i próbują się pod niego podszyć.

Zmiany obejmą wszystkie kraje UE. Wynikają one z unijnej dyrektywy PSD2, czyli drugiej dyrektywy dotyczącej świadczenia usług płatniczych.

 

 
Zmiana metody autoryzacji
wtorek, 10 września 2019 13:16

Z uwagi na obowiązek dostosowania systemu bankowości elektronicznej eBO do wymogów dyrektywy unijnej PSD2 (Payment Services Directive 2), Bank Spółdzielczy w Staszowie wprowadza z dniem 14 września 2019r. zmiany w systemie eBO w zakresie sposobu autoryzacji wykonywanych transakcji.

Po tym terminie w Banku będą funkcjonować 2 metody autoryzacji:

  1. SMS
  2. EBO Token Pro

Użytkownicy korzystający z usługi SMS jako narzędzia autoryzacji będą otrzymywać, wraz z kodem, rozszerzoną informację o autoryzowanych zleceniach.

Użytkownicy dotychczasowych rozwiązań EBO Token, otrzymają nową aplikację autoryzacyjną. Aplikację będzie można instalować JEDYNIE na urządzeniach mobilnych. Potwierdzanie zleceń będzie mogło się odbywać na 3 sposoby:

  1. kod generowany w systemie bankowości internetowej do podania w aplikacji mobilnej,
  2. kod generowany w aplikacji mobilnej do podania w systemie bankowości internetowej,
  3. potwierdzanie w aplikacji mobilnej TAK/NIE.

Użytkownicy którzy korzystają z dotychczasowych rozwiązań EBO Token proszeni są o instalację nowej aplikacji. Aplikacja dostępna jest pod adresem:

https://play.google.com/store/apps/details?id=pl.ibs.ebotokenpro

 
Dożynek Powiatu Staszowskiego 2019
wtorek, 27 sierpnia 2019 10:22

Tegoroczne powiatowe święto plonów połączone było z dożynkami gminnymi
i świętem ekologii, które odbyły się w miejscowości Bogoria.

Bank Spółdzielczy w Staszowie został fundatorem nagrody głównej
w tegorocznym konkursie „Piękna i bezpieczna zagroda – przyjazna środowisku”
- zwyciężyło gospodarstwo Andrzeja Kulińskiego z Osówki w gminie Szydłów.
Nagrodą, był czek o wartości 1000 zł.


Serdecznie GRATULUJEMY !!!

Źródło: echodnia.eu

 

 
Planowane wyłączenie starej bankowości PDF Drukuj Email
czwartek, 01 sierpnia 2019 12:07

Bank Spółdzielczy w Staszowie uprzejmie informuje, że z dniem 14.09.2019 r. zostanie

wyłączona możliwość logowania się do starej wersji bankowości elektronicznej.

W celu zalogowania się do nowej bankowości elektronicznej, wymagana jest

aktywacja metody logowania dwuetapowego na koncie klienta.

Zmiana metody logowania dostępna jest pod zakładką

 

ustawienia -> logowanie dwuetapowe.


Adres do nowej bankowości elektronicznej to https://ebo.bsstaszow.pl.


Silne uwierzytelnienie użytkownika korzystającego z usług płatniczych to jedna ze zmian
wymuszonych dyrektywą 2015/2366 w sprawie usług płatniczych
w ramach rynku wewnętrznego (tzw. PSD2)

 
Przelewy natychmiastowe BlueCash PDF Drukuj Email

Usługa przelewów natychmiastowych BlueCash realizowana jest
we współpracy z BlueMedia S.A.

 

Uprzejmie informujemy że Bank Spółdzielczy w Staszowie uruchomił możliwość realizacji
przelewów natychmiastowych BlueCash
dla swoich klientów.

Przelew natychmiastowy polega na przekazaniu środków pieniężnych z jednego
konta na drugie, z pominięciem bankowych sesji księgowania. Zaletą przelewów
natychmiastowych jest minimalny czas oczekiwania pomiędzy zleceniem przelewu,
a dostarczeniem środków na konto docelowe.

Maksymalna kwota dla przelewu natychmiastowego to 20 000zł.

Usługa jest dostępna dla naszych klientów 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.

Serdecznie zapraszamy do skorzystania z nowej funkcjonalności.

 

Regulamin realizacji przelewów natychmiastowych BlueCash

Wykaz Banków do których możliwe jest wykonanie przelewu natychmiastowego

 

 

 

 

Visa

Podróżuj z Visa i płać do 25% taniej na lotniskach*

Z kartą Visa i aplikacją Airport Companion Europe korzystaj ze zniżek na całym świecie!

To proste!

Pobierz aplikację Airport Companion Europe.

Zarejestruj się przy użyciu karty Visa.

Sprawdź w aplikacji jakie zniżki są dostępne.

Kliknij przycisk „Zrealizuj zniżkę” i pokaż ekran obsłudze, płacąc kartą Visa.

Dowiedz się więcej

* Szczegóły i regulamin usługi dostępne w aplikacji mobilnej Airport Companion Europe. Usługa dostępna od 1.06.2019 do 30.09.2020. Korzystanie z karty za granicą może się wiązać z dodatkowymi opłatami.

Facebook

Twitter

Instagram

otwAdvertisementotw

 
Wnioski 500+ i Dobry start w bankowości elektronicznej
poniedziałek, 01 lipca 2019 10:00

Od dnia dzisiejszego (01.07.2019r.) możecie Państwo składać wnioski o wypłatę świadczenia
500+ i „Dobry start” za pośrednictwem naszej nowej bankowości elektronicznej,
czyli eBO RWD. Aby rozpocząć korzystanie z eBO RWD https://ebo.bsstaszow.pl
należy włączyć logowanie dwuetapowe. W celu zmiany typu logowania na
dwuetapowe należy w starej bankowości wejść w zakładkę ustawienia,
następnie logowanie dwuetapowe i zmienić dotychczasową metodę logowania.
Nasza nowa bankowość eBO RWD jest bardzo przyjazna i oferuje nowe
dotychczas niedostępne funkcjonalności.
ZAPRASZAMY.

 
<< pierwsza < poprzednia 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 następna > ostatnia >>

Strona 6 z 26

Kartosfera Grupa BPS