Problem z logowaniem do eBO Drukuj
Wpisany przez Administrator   
czwartek, 18 kwietnia 2019 08:10

W związku z coraz większą liczbą komunikatów o problemie z logowaniem do bankowości internetowej eBO, które otrzymujemy od Państwa przedstawiamy sposób postępowania w celu eliminacji wyżej wymienionego problemu.

W celu usunięcia komunikatu o przerwie technicznej należy wyczyścić pamięć podręczną w Państwa przeglądarce. W zależności od typu przeglądarki poszczególne kroki czyszczenia pamięci podręcznej mogą się od siebie różnić. Poniżej przedstawiamy listę przeglądarek wraz z linkiem do instrukcji czyszczenia pamięci podręcznej.

Opera - LINK DO INSTRUKCJI
Mozilla Firefox - LINK DO INSTRUKCJI
Internet Explorer - LINK DO INSTRUKCJI
Google Chrome - LINK DO INSTRUKCJI

Jeżeli po wyczyszczeniu pamięci podręcznej przeglądarki problem występuje nadal, prosimy o kontakt w tej sprawie.

Poprawiony: czwartek, 09 maja 2019 12:11