Bank Spółdzielczy w Staszowie: ul. Kościelna 25;  28-200 Staszów; fax.(15)864-70-88, tel.(15)864-70-60, e-mail: bank@bsstaszow.pl                   Zapraszamy do korzystania z naszych usług od poniedziałku do piątku.                          

Ogłoszenia

Bankomaty

– CENTRALA
Staszów, ul. Kościelna 25
– FILIA NR 1

Staszów, ul. Konstytucji 3 Maja 2D
– Stacja Paliw BP
Staszów, ul. Kolejowa 44
– Galeria VISTULA w Staszowie
Staszów, ul. Krakowska 49
– ODDZIAŁ Rytwiany
Rytwiany, ul. Staszowska 8
– ODDZIAŁ Bogoria
Bogoria , ul. Rynek 4
– ODDZIAŁ Iwaniska
Iwaniska , ul. Opatowska 21

Kursy Walut

SWIFT IBAN

Przy przelewach międzynarodowych konieczne jest podanie kodu SWIFT banku w którym mamy rachunek. Dzięki SWIFT można w prosty sposób zidentyfikować instytucje finansowe.

SWIFT CODE:POLU PL PR
IBAN: PL (NRB KLIENTA)

sepa


Bank Spółdzielczy w Staszowie
PDF Drukuj Email

KOMUNIKAT

GODZINY PRACY PLACÓWEK

BANKU SPÓŁDZIELCZEGO W STASZOWIE


W związku z sytuacją związaną z rozprzestrzenianiem się epidemii wirusa COVID-19 zmianie ulegają godziny pracy poszczególnych placówek Banku. Poniżej wyszczególnienie obowiązuje od 23.03.2020r. do odwołania.

Oddział w Staszowie ul. Kościelna 25
(od poniedziałku do piątku) 9.00 – 16.00

Oddział w Bogorii ul. Rynek 4
(od poniedziałku do piątku) 9.00 – 16.00

Oddział w Iwaniskach ul. Opatowska 21
(od poniedziałku do piątku) 9.00 – 16.00

Oddział w Rytwianach ul. Staszowska 8
(od poniedziałku do piątku) 9.00 – 16.00

Filia Nr 1 w Staszowie ul. Konstytucji 3 Maja 2D – nieczynna do odwołania

Punkt Kasowy - Starostwo Powiatowe w Staszowie – nieczynne do odwołania

 


 

ZMIANA LIMITU DLA POJEDYNCZEJ TRANSAKCJI ZBLIŻENIOWEJ

 

W celu ograniczenia kontaktu fizycznego podczas dokonywania płatności kartowych, organizacje płatnicze - Visa i Mastercard, podjęły decyzję o wprowadzeniu od 20 marca br. zmiany wartości limitu transakcji zbliżeniowej bez uwierzytelnienia (czyli bez wprowadzenia kodu PIN) z 50 do 100 zł.

Od 20 marca br. klienci wykonujący transakcje zbliżeniowe poniżej 100 zł mogą nie być proszeni o wprowadzenie kodu PIN. To, czy klient zostanie poproszony o PIN zależy od tego, czy dany terminal POS został już zaktualizowany. Oznacza to, że jeszcze przez pewien okres, może się zdarzać, że przy transakcji np. na kwotę 60 zł w jednym sklepie klient zostanie poproszony o PIN, podczas gdy w innym nie. Jest to uzależnione od tego, jak szybko Akceptanci (sklepy) dostosują się do wprowadzonej zmiany.

Ponadto podkreślamy, że zwiększenie limitu na transakcję zbliżeniową do kwoty 100 zł nie naraża klienta na większe ryzyko, gdyż nadal obowiązuje limit transakcji zbliżeniowych - tzw. kumulatywny, czyli ochrona klienta na wypadek utraty karty i realizowania transakcji przez osoby nieupoważnione pozostaje bez zmiany.


 


 

 

KOMUNIKAT

WYPŁATY W WALUCIE

W związku z obecną sytuacją epidemiczną Bank Spółdzielczy
w Staszowie zawiesza możliwość wypłat gotówkowych
w walutach obcych (EUR i USD)

 

Na bieżąco realizowane są jednak przelewy bezgotówkowe
w obrocie dewizowym.

 

Dodatkowa informacja:

Blokada wypłat w walucie dotyczy również realizacji przekazów z MoneyGram. Możecie realizować przekazy w PLN lub z waluty przewalutować na PLN i wypłacić.



 

 

 
Uwaga na oszukańcze ogłoszenia związane z epidemią koronawirusa (COVID-19) PDF Drukuj Email

Komunikat

Komendy Głównej Policji i FinCERT.pl Bankowego Centrum Cyberbezpieczeństwa ZBP z dnia15 marca 2020 r.

Komenda Główna Policji oraz FinCERT.pl –BCC ZBP ostrzegają przed oszukańczymi ogłoszeniami związanymi np. potrzebą zapłaty za szczepionkę przeciwko koronawirusowi COVID-19, czy przejęciem przez NBP środków klientów zdeponowanych w bankach jako tzw. rezerwkrajowych NBP.

Ostrzegamy przed fałszywymi informacjami dotyczącymi epidemii koronawirusa (COVID-19) nakłaniającymi klientów banków do dokonywania transakcji finansowych. Niniejsze ostrzeżenie jest adresowane do klientów wszystkich polskich banków.

Jeśli podejrzewasz, że jesteś ofiarą internetowego oszustwa, zgłoś to jak najszybciej do swojego banku, najbliższej jednostce Policji a następnie zespołowi reagowania na incydenty CERT.PL (pod adresem https://incydent.cert.pl/).

Wskazane powyżej instytucje przekażą Ci informacje na temat kolejnych kroków/działań.

Pamiętaj: w tym szczególnym okresie najskuteczniejszą metodą kontaktu z bankiem może okazać się przesłanie wiadomości e-mail. Ze względu na obostrzenia epidiomologiczne, które dotyczą także banków i ich pracowników czas połączenia telefonicznego z konsultantem może się wydłużyć. Staraj się zrozumieć tą sytuację. Twoje zgłoszenie mailowe będzie przeanalizowane i będą podjęte stosowne działania.


 

 
PDF Drukuj Email

KOMUNIKAT

 

Ze względu na Państwa bezpieczeństwo jak również bezpieczeństwo pracowników Banku od dnia
16 marca 2020 r. do odwołania
w placówce może znajdować się ograniczona liczba osób.
Klienci będą wpuszczani pojedynczo.

Osoby oczekujące na załatwienie spraw prosimy, by zachowywały odpowiednią odległość - co najmniej 1 m od innych osób.

Jednocześnie rekomendujemy wszystkim Klientom realizacji płatności bez użycia gotówki czyli przejście na płatności kartą, telefonem, za pośrednictwem bankowości internetowej lub mobilnej.

Za wszystkie utrudnienia przepraszamy

 

 

 


 

 

KOMUNIKAT

 

Punk Kasowy zlokalizowany w Starostwie Powiatowym
w Staszowie ul. J. Piłsudskiego 7
od dnia 16 marca 2020 r. do odwołania
będzie nieczynny.

Wszystkich Klientów zapraszamy do pozostałych placówek Banku

Za wszystkie utrudnienia przepraszamy



 

 
<< pierwsza < poprzednia 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 następna > ostatnia >>

Strona 1 z 41